TaKotarou’s blog

語ります。

YGの”Me & My Bitch”を和訳してみた。

トリー・レーンズが参加しているYGのデビュー・アルバムより。

 

MY KRAZY LIFE

MY KRAZY LIFE

 

ちなみにプロデューサーの一人はテラス・マーティン。

 

www.youtube.com

[Pre-Hook: Tory Lanez]
Used to have a girlfriend
あの時の彼女は
Now all I got is hoes
今じゃただのアマ
Just looking for a down girl
普通の女の子が欲しいんだ
But she was fuckin on the low
ヤるだけじゃない女の子が

[Verse 1: YG]
Hair done, nails did, caramel complexion
完璧な姿、キャラメルのような君
Pussy stayed wet like she was mixed with Mexican
メキシカンミックスのナカはアツいんだ
Love I invested in, Trust I invested in
信頼した愛さ
So if she wasn't fucking with me I was stressing it
もし俺が浮気してなかったら響くよな
Wasn't no questioning, pussy was mine
していても離れないだろうけど
Wasn't no questioning, Bonnie and Clyde
だってボニーアンドクライドみたいだし
Still living in my momma house, but I let her move in
ママにも公認の仲
Momma thought I was tricking
でもちょっとは疑ってる
But really I was just choosin', that was my bitch
でも俺はいい選択をしていた
I was claiming her when we was fucking
だから見せてやるよ、信頼ってのを
My bitch, wasn't using condoms no nothing
俺はゴムを付けないからな
I was in love, she came first before my homies
俺も恋に落ち、君は家の前に来る
Like fuck it, I'm 'bout to get your name tatted on me
君の名前を彫ったって気にしない

[Pre-Hook: Tory Lanez]
Used to have a girlfriend
あの時の彼女は
Now all I got is hoes
今じゃただのアマ
Just looking for a down girl
普通の女の子が欲しいんだ
But she was fuckin on the low
ヤるだけじゃない女の子が

[Hook: Tory Lanez]
And that was me and my bitch
俺とオンナの話
Knowin that these hoes ain't shit
確かに酷かった
Me and my bitch
でも俺のオンナだった
Cause nigga ridin' on that Westside shit
ウェッサイの話さ

[Verse 2: YG]
Damn, I caught the bitch cheating
悪い女を捕まえたようだ
Damn, she was with him last weekend
先週まで一緒に居たんだぜ!?
What you mean you gon' call right back?
電話になんで出ないんだ?
What you mean you ain't got time like that?
そんな時間もないってか?
She fucked a nigga I knew
あいつは知ってるやつとヤったみたい
Ain't really fucked with his crew
そんなことは認めないけど
I did a song with his brother
俺は弟と歌ってたのに
And she fucked with him too
お前はあいつとヤってた
All that shit she was talking
話したこと全て
She wasn't really 'bout it
クソみたいな話
And it made it even worse
キレちまったよ
When my homie told me 'bout it
俺の仲間に話したよ
I gave you your swag, told you to dress like that
そしてすぐに用意するようにって
I hit your spot, made you say "yes!" like that
俺がスポットに当てたら「イエス!」っていうのに
And they ask me why I trust no bitch
今じゃ何も答えない
Cause my ex had me feeling all embarrassed and shit
それじゃあお終いだ

[Pre-Hook: Tory Lanez]
Used to have a girlfriend
あの時の彼女は
Now all I got is hoes
今じゃただのアマ
Just looking for a down girl
普通の女の子が欲しいんだ
But she was fuckin on the low
ヤるだけじゃない女の子が

[Hook: Tory Lanez]
And that was me and my bitch
俺とオンナの話
Knowin that these hoes ain't shit
確かに酷かった
Me and my bitch
でも俺のオンナだった
Cause nigga ridin' on that Westside shit
ウェッサイの話さ

[Verse 3: YG]
Now she tryna get me back tho
あいつは隠れてやって来た
I had her sneakin, creepin through the back door
俺がスニーカーを持って
I was horny, I just wanted to fuck
ヤりたいだけさ
I bust a nut in ten minutes I was in a rush
10分で済ませたよ
Reality, I hit it and she sad now
現実は悲しいだけさ
She pregnant, she know I coulda been a dad now
そんな時突然こう言うた「妊娠したの、あなたがパパよ」
She text me like "I love you"
そして「愛してる」
I text her back like "fuck you"
俺はこう言ったよ「アホか」
I looked down and looked up
心底見損なった
Her best friend ain't shit cuz my best friend hooked em up
だから適当に仲間に紹介したよ
But she know a nigga rich now
でも今の俺を知ったら
She text me like "I'm stylin"
「私、スタイリストになったの」
She just wanna be my bitch now
また近づきたいみたい

[Pre-Hook: Tory Lanez]
Used to have a girlfriend
あの時の彼女は
Now all I got is hoes
今じゃただのアマ
Just looking for a down girl
普通の女の子が欲しいんだ
But she was fuckin on the low
ヤるだけじゃない女の子が

[Hook: Tory Lanez]
And that was me and my bitch
俺とオンナの話
Knowin that these hoes ain't shit
確かに酷かった
Me and my bitch
でも俺のオンナだった
Cause nigga ridin' on that Westside shit
ウェッサイの話さ

 

ちょびっと詳しく知りたい方は。

 

MY KRAZY LIFE

MY KRAZY LIFE

 

 それでは