読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

TaKotarou’s blog

語ります。

チェインスモーカーズの”Paris”を和訳してみた。

新曲”Paris”。

 

www.youtube.com

 

[Verse 1: Andrew Taggart]
We were staying in Paris
俺達はパリに居て
To get away from your parents
親から離れてきた
And I thought "Wow, if I could take this in a shot right now
そしてこう思った
I don't think that we could work this out"
今すぐ何かを始めてもうまくいかないって

 

[Pre-Chorus 1: Andrew Taggart]
Out on the terrace
テラスに出て
I don't know if it's fair but I thought "How could I let you fall by yourself
公平じゃないとも思いながら
While I'm wasted for someone else"
俺は無駄な時間を使ってるって感じたんだ

[Chorus: Andrew Taggart & Louane]
If we go down then we go down together
何をするにも一緒だと
They'll say you could do anything
あなたとならなんでも出来るって
They'll say that I was clever
あなたは賢いのよって
If we go down then we go down together
何をするにも一緒だって
We'll get away with everything
何も障害なんて無いって
Let's show them we are better
じゃあ俺達が
Let's show them we are better
誰よりも良いってことを
Let's show them we are better
証明しようじゃないか

[Verse 2: Andrew Taggart]
We were staying in Paris
俺達はパリに居て
To get away from your parents
親から離れてきた
You look so proud standing there with the flower and the cigarette
花とタバコだけで誇らしい気分だった
Posting pictures of yourself on the internet
そんな写真をアップしたこともあったよ

[Pre-Chorus 2: Andrew Taggart]
Out on the terrace
テラスに出て
We breathe in the air of this small town
この小さい町の中で呼吸する
On our own couldn't pass for the thrill of it
でもここじゃスリルは追えなかった
Getting drunk on the bus we were living in
得たのはバス酔いぐらいさ

[Chorus: Andrew Taggart & Louane]
If we go down then we go down together
何をするにも一緒だと
They'll say you could do anything
あなたとならなんでも出来るって
They'll say that I was clever
あなたは賢いのよって
If we go down then we go down together
何をするにも一緒だって
We'll get away with everything
何も障害なんて無いって
Let's show them we are better
じゃあ俺達が誰よりも良いってことを証明しようじゃないか

 

[Post-Chorus: Andrew Taggart & Louane]
Let's show them we are
じゃあ俺達が
Let's show them we are better
誰よりも良いってことを
Let's show them we are better
証明しようじゃないか
Let's show them we are
俺達は
Let's show them we are better
誰よりも優れてる
We were staying in Paris
パリに居て
Let's show them we are better
誰よりも優れてる
Let's show them we are
じゃあ俺達が
Let's show them we are better
誰よりも良いってことを
Let's show them we are better
証明しようじゃないか
Let's show them we are
誰よりも優れてる
Let's show them we are better
証明しようじゃないか

[Chorus: Andrew Taggart & Louane]
何をするにも一緒だと
They'll say you could do anything
あなたとならなんでも出来るって
They'll say that I was clever
あなたは賢いのよって
If we go down then we go down together
何をするにも一緒だって
We'll get away with everything
何も障害なんて無いって
Let's show them we are better
じゃあ俺達が誰よりも良いってことを証明しようじゃないか

[Bridge: Andrew Taggart & Louane]
We were staying in Paris (If we go down)
We were staying in Paris (If we go down)
We were staying in Paris (If we go down)
We were staying in Paris (If we go down)
俺達はパリに居て
Let's show them we are better
誰よりも優れていて
We were staying in Paris
それを証明するんだ

[Outro: Andrew Taggart & Louane]
Let's show them we are better
何が起きたって
Let's show them we are better
俺達は優れてる
If we go down
そんな気がするんだ
Let's show them we are better
何が起きたって
If we go down
俺達はやれる
Let's show them we are better
何が起きたって
If we go down
俺達は出来る
Let's show them we are better
何が起きたって
Let's show them we are better
俺達は優れてる

 

COLLAGE EP

COLLAGE EP

 

 

それでは