TaKotarou’s blog

語ります。

ケラーニの”Do U Dirty”を和訳してみた。

”SSS”まで後二週間。 徹底応援。

www.youtube.com

 

Sweetsexysavage

Sweetsexysavage

 

 

 

[Intro]
Next nigga to fuck with me, gon' be stuck with me with his stuck ass. Bitch. Watch, look. Hold up, l-l-look, no time. Okay?

I, I

[Verse 1]
Up for hours drinking
もう何時間も飲んだ
Posted up, just reflecting on it
これが現実だなんて
And I know you won't believe me
私のことなんてもう信じられないよね
But babe, I'm cold and yeah, this life is cold
でも人生ってそういうものじゃない?
I say swear you won't come near me
もう近くに来ないって誓ったけど
Keep your heart 'cause I could fuck you up
それでいいと思うわ
Or have you never thinking clearly
でもまだ決断できないなら
Never thinking clearly
それもそれでいいの
Have you all up in your feelings
あなたのことはあなたが決めて
Experienced, I did it times before
経験は積んだはずよ
And I can see you from a distance
私はそれを眺めるだけ
I could fuck you now and years later on
もしかしたら時間が経てば戻るかも
You gon' be stuck, just reminiscing
でもそんな話で迷わないで
It's the way I ride you, let you stay inside
これは私が言ってる話なの、乗せてるだけ
Yeah, I'ma fuck you like a vixen
そうよ
There's something 'bout me
私には裏があるの

[Pre-Chorus]
Swear you see the good in me
あなたは私を良く見たの
But that don't beat the hood in me
でもそんなのは主観だけ
And I got my intentions and use
客観しなきゃ
Guess I'm make believe 'cause baby, I know, baby, I know
あなたが信じる私は違うのよ

[Chorus]
I, I'ma do you dirty
私はダーティーよ
Say you love me now, but baby, it's too early
愛してるなんてまだ速い
I, I'ma do you dirty
私はダーティーなの
You think you love me now, I think you should be worried
愛してるなんてあなたの頭を心配するわ

[Verse 2]
Up for days, been rolling
何日も巻いて
Swear them bullets, don't regret the choices
後悔するのはあなたなの
That I made 'cause I'm still growing
まだまだ成長するけど
Sign the deal and then they cut the check
今チェックを切るなんて速くない?
And ever since, my color's showing
あなたは見えてないわ
Change the scene, the things are better now
シーンが変わるともっと良くなるの
And you know the wave is never slowing
そしてそれは遅くならないものよ
The wave is never slowing
決してね
I know that you will miss me
私を愛してるなんて知ってるの
You liked it when I used to leave a wound
でもそのときの私は傷ついてたの
And promise I would come and kiss it
そしてキスの約束をしただけ
I fed you lies and you just ate 'em up
餌を与えただけなのよ
And I don't care to do the dishes
料理なんてしないの
I ain't no wifey, ain't gon' hold you down
賢い妻になんてなれないの
It's way more fun to be the mistress
ただの愛人のほうが楽しいの
I know I'm not like other bitches
そこらのオンナとは違うのよ

[Pre-Chorus]
Swear you see the good in me
あなたは私を良く見たの
But that don't beat the hood in me
でもそんなのは主観だけ
And I got my intentions and use
客観しなきゃ
Guess I'm make believe 'cause baby, I know, baby, I know
あなたが信じる私は違うのよ

[Chorus]
I, I'ma do you dirty
私はダーティーよ
Say you love me now, but baby, it's too early
愛してるなんてまだ速い
I, I'ma do you dirty
私はダーティーなの
You think you love me now, I think you should be worried
愛してるなんてあなたの頭を心配するわ


[Bridge]
You want all my time but I don't got enough
あなたの求めるものじゃ満足できないの
Baby, I can put it down but I can't put it up
そんなのじゃダメだと思わない?
I got too much time to live, well I'm still way too young
私はまだ若すぎるのよ
I'm still way too young, yeah
それでもいいの?

[Chorus]
I'ma do you dirty, I, I'ma do you dirty
私はダーティーよ
Say you love me now, but baby, it's too early
愛してるなんてまだ速い
I, I'ma do you dirty
私はダーティーなの
You think you love me now, I think you should be worried
愛してるなんてあなたの頭を心配するわ

 

Sweetsexysavage

Sweetsexysavage

 

 それでは