TaKotarou’s blog

語ります。

ティエストの”On My Way”を和訳してみた。

www.youtube.com

 

 

ア・タウン・コールド・パラダイス(ジャパン・スペシャル・エディション)

ア・タウン・コールド・パラダイス(ジャパン・スペシャル・エディション)

  • アーティスト: ティエスト,ジョン・レジェンド,ナタリー・ラ・ローズ,キラ
  • 出版社/メーカー: ユニバーサル ミュージック
  • 発売日: 2016/09/02
  • メディア: CD
  • この商品を含むブログを見る
 

 

[Chorus]
I ain't no millionaire, but I'm on my way
俺はミリオネアじゃないし
Can't find love, but hell, I'm on the way
愛も見つけられない地獄にいるんだ
When the world gets heavy, you might hear me say
でも世界が重くなると、俺のやることが認められるかもしれない
I'm on my way, on my way, way
まだ俺は道半ば
On my way, on way, way
夢の途中なのさ

[Verse 1]
There's a little devil in us all
みんな心には悪魔が棲んでいる
Swear everybody in this town just wants to see you fall
誰もが倒したいと思う
Baby, it's no fun, so know it's just a game, yeah
それは楽しくないゲームのようなもの
Oh, keep running outta love
愛から逃げるなんて
And I don't go giving up
俺にはできないことさ
When I'm running outta love, love
愛を育む
No, let's say I've had enough
いや、十分持ってても
And I don't go giving up
諦めちゃいけない
I said it all before
それを心に刻んでいて

[Chorus]
I ain't no millionaire, but I'm on my way
俺はミリオネアじゃないし
Can't find love, but hell, I'm on the way
愛も見つけられない地獄にいるんだ
When the world gets heavy, you might hear me say
でも世界が重くなると、俺のやることが認められるかもしれない
I'm on my way, on my way, way
まだ俺は道半ば、夢の途中なのさ
I ain't no millionaire, but I'm on my way
俺はミリオネアじゃないし
Can't find love, but hell, I'm on the way
愛も見つけられない地獄にいるんだ
When the world gets heavy, you might hear me say
でも世界が重くなると、俺のやることが認められるかもしれない
I'm on my way, on my way, way
まだ俺は道半ば、夢の途中なのさ
I ain't no millionaire, but I'm on my way
俺はミリオネアじゃないし
Can't find love, but hell, I'm on the way
愛も見つけられない地獄にいるんだ
When the world gets heavy, you might hear me say
でも世界が重くなると、俺のやることが認められるかもしれない
I'm on my way, on my way, way
まだ俺は道半ば
On my way, on way, way
夢の途中なのさ
I ain't no millionaire, but I'm on my way
俺はミリオネアじゃないし
Can't find love, but hell, I'm on the way
愛も見つけられない地獄にいるんだ
When the world gets heavy, you might hear me say
でも世界が重くなると、俺のやることが認められるかもしれない
I'm on my way, on my way, way
まだ俺は道半ば、夢の途中なのさ
I ain't no millionaire, but I'm on my way
俺はミリオネアじゃないし
Can't find love, but hell, I'm on the way
愛も見つけられない地獄にいるんだ
When the world gets heavy, you might hear me say
でも世界が重くなると、俺のやることが認められるかもしれない
I'm on my way, on my way, way
まだ俺は道半ば、夢の途中なのさ

 

 

ア・タウン・コールド・パラダイス(ジャパン・スペシャル・エディション)

ア・タウン・コールド・パラダイス(ジャパン・スペシャル・エディション)

  • アーティスト: ティエスト,ジョン・レジェンド,ナタリー・ラ・ローズ,キラ
  • 出版社/メーカー: ユニバーサル ミュージック
  • 発売日: 2016/09/02
  • メディア: CD
  • この商品を含むブログを見る
 

 それでは