読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

TaKotarou’s blog

語ります。

ケイティ・ペリーの”Bon Appétit”を和訳してみた。

ミーゴスに美味しく頂かれているジャケ写のこの新曲を。

www.youtube.com

 

ティーンエイジ・ドリーム~コンプリート・コンフェクション~

ティーンエイジ・ドリーム~コンプリート・コンフェクション~

 

 

 

[Chorus: Katy Perry]
'Cause I'm all that you want, boy
私のことが欲しいでしょ
All that you can have, boy
あなたなら大丈夫?
Got me spread like a buffet
ビュッフェのように広い私
Bon appétit, baby
美味しく頂ける?
Appetite for seduction
食欲のような誘惑
Fresh out the oven
出来たてで
Melt in your mouth kind of lovin'
あなたの口の中でとろけるの
Bon appétit, baby
美味しく頂いて

[Verse 1: Katy Perry]
Looks like you've been starving
飢えてるようにみえる
You've got those hungry eyes
目が本気なの
You could use some sugar
甘いモノが欲しそうね
'Cause your levels ain't right
でもレベルが合わないわ
I'm a five-star Michelin
私は5つ星なの
A Kobe flown in
コービーみたいに飛んできて
You want what I'm cooking, boy
料理したいんでしょ?

[Pre-Chorus: Katy Perry]
Let me take you
連れて行ってあげる
Under candle light
キャンドルのしたで
We can wine and dine
ワインとご飯
A table for two
テーブルは2つ
And it's okay
良いわよね
If you take your time
時間をかけたら
Eat with your hands, fine
罰として手で食べてよね
I'm on the menu
私がメニューなの

[Chorus: Katy Perry]
'Cause I'm all that you want, boy
私のことが欲しいでしょ
All that you can have, boy
あなたなら大丈夫?
Got me spread like a buffet
ビュッフェのように広い私
Bon appétit, baby
美味しく頂ける?
Appetite for seduction
食欲のような誘惑
Fresh out the oven
出来たてで
Melt in your mouth kind of lovin'
あなたの口の中でとろけるの
Bon appétit, baby
美味しく頂いて

[Verse 2: Katy Perry]
So you want some more
少しだけいようかな
Well I'm open 24
24時間営業だから
Wanna keep you satisfied
満足させたいわ
Customer's always right
カスタマーが正しいから
Hope you've got some room
あなたの部屋で
For the world's best cherry pie
最高のチェリーパイ
Gonna hit that sweet tooth, boy
そして甘いキス

[Pre-Chorus: Katy Perry]
Let me take you
連れて行ってあげる
Under candle light
キャンドルのしたで
We can wine and dine
ワインとご飯
A table for two
テーブルは2つ
And it's okay
良いわよね
If you take your time
時間をかけたら
Eat with your hands, fine
罰として手で食べてよね
I'm on the menu
私がメニューなの

[Chorus: Katy Perry]
'Cause I'm all that you want, boy
私のことが欲しいでしょ
All that you can have, boy
あなたなら大丈夫?
Got me spread like a buffet
ビュッフェのように広い私
Bon appétit, baby
美味しく頂ける?
Appetite for seduction
食欲のような誘惑
Fresh out the oven
出来たてで
Melt in your mouth kind of lovin'
あなたの口の中でとろけるの
Bon appétit, baby
美味しく頂いて
私のことが欲しいでしょ
All that you can have, boy
あなたなら大丈夫?
Got me spread like a buffet
ビュッフェのように広い私
Bon appétit, baby
美味しく頂ける?
Appetite for seduction
食欲のような誘惑
Fresh out the oven
出来たてで
Melt in your mouth kind of lovin'
あなたの口の中でとろけるの
Bon appétit, baby
美味しく頂いて

[Verse 3: Quavo]
Sweet potato pie
スウィートポテトパイ
It'll change your mind
君の心も変えちゃうよ
Got you running back for seconds
ほんの少しで
Every single night
虜だぜ

[Verse 4: Takeoff]
I'm the one they say can change your life
俺こそ君の人生を変えるやつ
No waterfall, she drippin' wet, you like my ice? (Blast)
俺のアイスを見りゃ、滝みたいに濡れちゃうぜ
She say she want a Migo night
ミゴスの夜が欲しくてたまらない
Now I ask her, "What's the price?" (Hold on)
「俺は最高か?」って聞くよ
If she do right, told her get whatever you like
正しいなら、君はなんでも出来るのさ

[Verse 5: Offset]
I grab her legs and now divide, aight
足を掴んで、拡げる
Make her do a donut when she ride, aight
ドーナツのように俺の上に載せる
Looking at the eyes of a dime, make you blind
魅力に溺れた目、恋は盲目さ
In her spine and my diamonds change the climate
君の背中と俺のダイヤで世界を変えちゃうぜ

[Verse 6: Quavo]
Sweet tooth, no tooth fairy
甘い口、妖精は歯抜け
Whipped cream, no dairy
ホイップクリーム、乳抜き
She got her hot light on, screaming, "I'm ready"
ホットライトがオンの君「準備できたわ!」
No horses, no carriage
ノーホース、ノーキャリッジ

[Chorus: Katy Perry]
'Cause I'm all that you want, boy
私のことが欲しいでしょ
All that you can have, boy
あなたなら大丈夫?
Got me spread like a buffet
ビュッフェのように広い私
Bon appétit, baby
美味しく頂ける?
Appetite for seduction
食欲のような誘惑
Fresh out the oven
出来たてで
Melt in your mouth kind of lovin'
あなたの口の中でとろけるの
Bon appétit, baby
美味しく頂いて

 

プリズム <来日記念スペシャル・エディション>

プリズム <来日記念スペシャル・エディション>

 

 それでは