TaKotarou’s blog

語ります。

セレーナ・ゴメスの”Fetish”を和訳してみた。

グッチ・メインを率いたセレーナ・ゴメスの新曲。

 アルバムは近いのか?

リバイバル

リバイバル

  • アーティスト: セレーナ・ゴメス,エイサップ・ロッキー,アントニーナ・アマート,ジュリア・マイケルズ,クロエ・アンジェリデス,ジャスティン・トランター,トー・ハーマンセン,バドゥリラ・ボウレリー,ロス・ゴラン,ティム・ジェームス,ティム・ジュームス
  • 出版社/メーカー: ユニバーサル ミュージック
  • 発売日: 2015/10/16
  • メディア: CD
  • この商品を含むブログを見る
 

 

 

[Verse 1: Selena Gomez]
Take it or leave it
取っておくの?
Baby take it or leave it
ベイビー、置いていくの?
But I know you won't leave it
でもそんなことしないってわかってる
'Cause I know that you need it
私が欲しいんでしょ
Look in the mirror
鏡を見る
When I look in the mirror
私が鏡を見ると
Baby I see it clearer
はっきり見えるでしょ
Why you wanna be nearer
なぜ私なの?

[Pre-Chorus: Selena Gomez]
I'm not surprised
驚かない
I sympathize, ah
同情するわ
I can't deny
否定はしないよ
Your appetite, ah
あなたの欲望に

[Chorus: Selena Gomez]
You got a fetish for my love
あなたは私への愛に取り憑かれてる
I push you out and you come right back
離したってすぐ戻ってくる
Don't see a point in blaming you
でも責めない
If I were you, I'd do me too
もしあなただったらそうするから

[Verse 2: Selena Gomez]
Reaching your limit
もう限界?
Say you're reaching your limit
そんな風に言うね
Going over your limit
限界を超えたらどうなるの?
But I know you can't quit it
もう戻れないところまで来ちゃってる
Something about me
私の何か
Got you hooked on my body
身体に夢中?
Take you over and under and twisted up like origami
そんなあなたを折り紙みたいにしてあげる


[Pre-Chorus: Selena Gomez]
I'm not surprised
驚かない
I sympathize, ah
同情するわ
I can't deny
否定はしないよ
Your appetite, ah
あなたの欲望に

[Chorus: Selena Gomez]
You got a fetish for my love
あなたは私への愛に取り憑かれてる
I push you out and you come right back
離したってすぐ戻ってくる
Don't see a point in blaming you
でも責めない
If I were you, I'd do me too
もしあなただったらそうするから

[Verse 3: Gucci Mane]
The way you walk, the way you talk
君の歩き方、話し方
I blame you 'cause it's all your fault
全部君のせいだよ
Ya playin' hard, don't turn me off
頑張ったんだ、がっかりさせないでくれよ
Ya acting hard, but I know you soft
強くみせた、でも本当はソフトなんだろ
You my fetish, I'm so with it
君は俺のフェチ、本当さ
All these rumors bein' spreaded
もう噂は回った
Might as well go 'head and whip it
クルマで一緒に行こう
'Cause they sayin' we already did it
もうやるべきことはやりきった
Call on Gucci if you ever need and
必要ならグッチを呼んでくれ
I'll be South Beach in the drop top gleamin'
サウスビーチをピカイチのドロップトップで待ってる
Order diamonds, Aquafina
ダイヤもオーダー済み、アクアフィナ
Just need you in a blue bikini
みたいな青いビキニの君が欲しい

[Chorus: Selena Gomez]
You got a fetish for my love
あなたは私への愛に取り憑かれてる
I push you out and you come right back
離したってすぐ戻ってくる
Don't see a point in blaming you
でも責めない
If I were you, I'd do me too
もしあなただったらそうするから

 

スターズ・ダンス

スターズ・ダンス

 

 それでは