TaKotarou’s blog

語ります。

ジャスティン・ビーバーの”Friends”を和訳してみた。

ジャスティン・ビーバーの新曲を。

 

パーパス+スーパー・ヒッツ

パーパス+スーパー・ヒッツ

  • アーティスト: ジャスティン・ビーバー,NAS,スクリレックス
  • 出版社/メーカー: ユニバーサル ミュージック
  • 発売日: 2017/04/12
  • メディア: CD
  • この商品を含むブログを見る
 

 

 

[Intro]
BloodPop

[Verse 1]
I was wonderin' 'bout your mama
君のママが大変だったか知りたい
Did she get that job she wanted?
仕事はしたいことが出来たか?
Sold that car that gave her problems?
君のせいでクルマを売ってないかとか
I'm just curious 'bout her, honest
それぐらい興味がある

[Pre-Chorus]
Girl, you wonderin' why I've been callin'?
なんで僕が電話したかって?
Like I've got ulterior motives
そうさ、ただの下心かも
No, we didn't end this so good
だってこんなので終わらすのは良くない
But you know we had something so good
君は良いものを持ってたし

[Chorus]
So I'm wondering, can we still be friends? (oh-oh)
まだ友だちになれる?
Can we still be friends? (oh-oh)
まだなれるよね?
Doesn't have to end
これで終わらす必要はないから
And if it ends, can we be friends?
終わったってなれるよね?
Can we be friends?
友達に
Can we be friends?
なれるよね?

[Verse 2]
Wonderin' if you got a body
君が身体を持ってたら
To hold you tight since I left
僕が居なくなって抱きしめる
Wonderin' if you think about me
そうやって君の考えを知る
Actually, don't answer that
でも本当に答えるのは辞めて

[Pre-Chorus]
Now you wonderin' why I've been callin'?
なんで僕が電話したかって?
Like I've got ulterior motives
そうさ、ただの下心かも
No, we didn't end this so good
だってこんなので終わらすのは良くない
But you know we had something so good
君は良いものを持ってたし

[Chorus]
So I'm wondering, can we still be friends? (oh-oh)
まだ友だちになれる?
Can we still be friends? (oh-oh)
まだなれるよね?
Doesn't have to end
これで終わらす必要はないから
And if it ends, can we be friends?
終わったってなれるよね?
Can we be friends?
友達に
Can we be friends?
なれるよね?

[Pre-Chorus]
Now you wonderin' why I've been callin'?
なんで僕が電話したかって?
Like I've got ulterior motives
そうさ、ただの下心かも
No, we didn't end this so good
だってこんなので終わらすのは良くない
But you know we had something so good
君は良いものを持ってたし

[Chorus]
I'm wondering, can we still be friends? (oh-oh)
まだ友だちになれる?
Can we still be friends? (oh-oh)
まだなれるよね?
Doesn't have to end
これで終わらす必要はないから
And if it ends, can we be friends?
終わったってなれるよね?

 

Purpose

Purpose

 

 それでは