TaKotarou’s blog

語ります。

ナイル・ホーラン”Too Much To Ask”を和訳してみた。

ナイル・ホーランの新曲を。

 

 

Too Much To Ask [Explicit]

Too Much To Ask [Explicit]

 

 

 

[Verse 1]
Waiting here for someone
誰かを待っている
Only yesterday we were on the run
昨日は僕らだけが走ってた
You smile back at me and your face lit up the sun
僕に返した笑顔は太陽に照らされていた
Now I'm waiting here for someone
そんな今も誰かを待っている

[Pre-Chorus 1]
And oh, love, do you feel this rough?
これが愛?気分はどう?
Why's it only you I'm thinking of
でも何で君のことばっかり考えるんだろう

[Chorus]
My shadow's dancing
影のダンス
Without you for the first time
君無しじゃ初めて
My heart is hoping
心は望んでいるよ
You'll walk right in tonight
今夜のうちに歩くって
Tell me there are things that you regret
後悔がないか教えてほしい
'Cause if I'm being honest I ain't over you yet
僕が正直だったらって
It's all I'm asking
それだけが求めてる
Is it too much to ask?
でもそれは
Is it too much to ask?
多すぎる?

[Verse 2]
Someone's moving outside
誰かが外に出てる
The lights come on and down the drive
ライトがドライブ中の僕を襲う
I forget you're not here when I close my eyes
目を閉じれば君が居ないことを忘れれる
Do you still think of me sometimes?
君はまだ僕のことを考える?

[Pre-Chorus 2]
And oh, love, watch the sun coming up
日の出を見たね
Don’t it feel fucked up we're not in love
でももうこの間には愛はない

[Chorus]
My shadow's dancing
影のダンス
Without you for the first time
君無しじゃ初めて
My heart is hoping
心は望んでいるよ
You'll walk right in tonight
今夜のうちに歩くって
Tell me there are things that you regret
後悔がないか教えてほしい
'Cause if I'm being honest I ain't over you yet
僕が正直だったらって
It's all I'm asking
それだけが求めてる
Is it too much to ask?
でもそれは多すぎる?


[Bridge]
My shadow's dancing
影のダンス
Without you for the first time
君無しじゃ初めて
My heart is hoping
心は望んでいるよ
You'll walk right in tonight
今夜のうちに歩くって
Tell me there are things that you regret
後悔がないか教えてほしい
'Cause if I'm being honest I ain't over you yet
僕が正直だったらって

[Chorus]
My shadow's dancing
影のダンス
Without you for the first time
君無しじゃ初めて
My heart is hoping
心は望んでいるよ
You'll walk right in tonight
今夜のうちに歩くって
Tell me there are things that you regret
後悔がないか教えてほしい
'Cause if I'm being honest I ain't over you yet
僕が正直だったらって
It's all I'm asking
それだけが求めてる
Is it too much to ask?
でもそれは多すぎる?

[Outro]
It's all I'm asking
それだけが求めてる
Is it too much to ask?
でもそれは多すぎる?
It's all I'm asking
それだけが求めてる
Is it too much to ask?
でもそれは多すぎる?

 

Too Much To Ask [Explicit]

Too Much To Ask [Explicit]

 

 それでは